Oferta

Optymalizacja procesów w MSP (PrzyTOOL)

 

Kryzysowa optymalizacja procesów dla mikroprzedsiębiorców wspomagana narzędziami IT (system PrzyTOOL)

W okresie po covid-19 wielu przedsiębiorców nastawia się na przetrwanie kryzysu i nie inicjuje nowych projektów innowacyjnych. Jednocześnie pojawiło się zapotrzebowanie na nowy typ usługi, polegający na optymalizacji procesów biznesowych w firmach. Przedsiębiorcy w tym widzą jedną z szans na przetrwanie kryzysu. Natomiast dostępne systemy it wspomagające optymalizację procesów są projektowane przez informatyków i wymagają w większości przypadków stałej opieki informatycznej. Nie są one dostosowane do specyfiki działalności mikroprzedsiębiorstwa, najczęściej prowadzącego księgowość w formie uproszczonej i zewnętrznej (biuro rachunkowe), nie mającego żadnych możliwości zastosowania elementów rachunkowości zarządczej.

Mikrofirmy oczekują indywidualnego podejścia do ich problemów, nie są jednak partnerami dla firm IT, oferujących drogie wystandaryzowane rozwiązania, z których może zaledwie 20% funkcji da się zastosować w takim mikroprzedsiębiorstwie. Nasze usługi optymalizacyjne dla firm uzupełniamy zatem o dostarczenie mikroprzedsiębiorcy systemu przetwarzania danych, wspomagania podejmowania decyzji i optymalizacji procesów. Rozwiązania, które jednocześnie jest tak proste i intuicyjne, że z jego obsługą poradzi sobie właściciel przeciętnego polskiego mikroprzedsiębiorstwa.

Nasze autorskie oprogramowanie wspierające mikro przedsiębiorców posiada szereg funkcjonalności, które zwykle nie występują razem w jednym produkcie lub są poza zasięgiem organizacyjnym oraz finansowych małych firm. Zwykle też oprogramowanie tego typu jest bardzo uniwersalne i nie uwzględnia lokalnej specyfiki. My oferujemy nieduży, ściśle dopasowany produkt dla mikro przedsiębiorcy.

Wśród potrzeb mikro przedsiębiorców zdiagnozowaliśmy m.in.:

- tworzenie zadań i przypisanie ich do osób spoza systemu (poprzez wysyłkę maila i możliwość odpowiedzi w tej formie) + automatyczne przypomnienia.

- monitrowanie zadań i projektów zewnętrznych w zakresie terminów oraz dostarczania niezbędnej dokumentacji.

 

Przewagi biznesowe nad obecnie dostępnymi na rynku rozwiązaniami to, oprócz opisanych w treści wniosku, m.in.:

- brak limitu użytkowników (obecnie oprogramowania tego typu zazwyczaj wymagają konta dla każdego użytkownika osobno w modelu abonamentowych )

- dostosowanie do polskiej specyfiki prowadzenia biznesu w zakresie formalnym (predefiniowane ścieżki rozliczeń środków pomocowych)

- odciążenie właścicieli mikroprzedsiębiorstw z pilnowania terminów.

 

Dzięki modelowi abonamentowemu każdego przedsiębiorcę będzie stać zarówno na usługę optymalizacji procesów, jak i wsparcie informatyczne procesów zarządzania.